Zo time jij je eventmarketing!

Roeli Borrenbergs

Roeli Borrenbergs

Geplaatst op

2 minuten lezen

Oké, je hebt allemaal marketingtools ontvangen, maar wanneer zet je deze dan in? Timing is een cruciaal onderdeel van je eventmarketing. Daarom hebben we een paar tips voor je op een rijtje gezet én hebben we een concept tijdsplanning waar je gebruik van kunt maken. Relaxt hè!

Opbouwen

Bouw contactmomenten met je doelgroep op. Zorg dat ze meerdere keren in aanraking komen met jouw Open Bedrijven Dag en op verschillende plekken/kanalen. Er zijn weinig mensen, die na het zien van één bericht, gelijk de datum in hun agenda markeren. 

Herhalen

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat jij drie keer per week hetzelfde vertelt, maar de boodschap blijft wel gelijk. Je hebt namelijk een doel voor jouw Open Bedrijven Dag die je boodschap bepaalt, maar die stop je elke keer in een nieuw jasje. De ene keer is het een video, de andere keer is het een blog. Blijf herhalen dus! Zo zorg je ervoor, dat je boodschap ook daadwerkelijk blijft hangen bij je doelgroep.

Tijdsplanning

Om het je nóg makkelijker te maken hebben we een Excelsheet gemaakt, met daarin een concept tijdsplanning. Er staan al een aantal onderdelen in, maar vul de sheet vooral aan en gebruik het als leidraad!

Download ‘m hier

 


Roeli Borrenbergs

Geschreven door

Roeli Borrenbergs

Eventmanager