Gastblog: Hoe onderscheid je je als deelnemer op de Open Bedrijven Dag?

Geplaatst op

2 minuten lezen

De populairste bedrijven op de Open Bedrijven Dag zetten nét dat stapje extra. Ze doen zelf meer aan promotie en pakken het nét wat origineler aan. En dat werpt zijn vruchten af. Ze trekken meer bezoekers en werven meer nieuwe medewerkers. Ook op de lange termijn werkt het door; ze ontwikkelen een positieve reputatie (Employer Brand) en daarmee maak je het verschil in de arbeidsmarkt. 

De flamingo methode

Misschien heb je het al eens gehoord of voorbij zien komen: de flamingo methode. Dé methode van De Merkgevers als het gaat om Employer Branding. Waarom? Nou, wist je dat flamingo’s roze worden omdat ze garnalen eten? Oftewel: ze werken van binnen naar buiten en dat is precies wat jij als bedrijf ook zou moeten doen!

De resultaten

Marion van Loon geeft Employer Branding trainingen en de resultaten liegen er niet om. Deelnemers van de Open Bedrijven Dag die een Employer Branding training volgden, wisten zich beter te onderscheiden en ontvingen meer bezoekers.

“De training was een schitterende voorbereiding om direct met onze medewerkers aan de slag te gaan voor de promotie van de Open Bedrijven Dag. Het resultaat waren enthousiaste medewerkers die met trots lieten zien waar het bij ons écht om draait." Zegt Lisette van Esveld van BuzziSpace over de training. Voorbeelden als Gooskens Hout, BuzziSpace, Van Ham Tenten & Podia, De Houtwinkel, ISL en Jasno Shutters spreken voor zich als inspirerende Merkgevers.

Marion van Loon van De Merkgevers

Marion van Loon van De Merkgevers

Wil je meer info? Check dan www.demerkgevers.nl of neem persoonlijk contact op met Marion via marion@demerkgevers.nl of 06 1334713.