1. Branding: Er zijn genoeg manieren om onder de aandacht te komen. Maar niks is zo echt en tastbaar als de Open Bedrijven Dag. Want laten we eerlijk zijn: zelfs de beste fotograaf kan de sfeer binnen jouw bedrijf niet op de foto zetten.
2. Sollicitanten: Ze zijn moeilijk te vinden tegenwoordig, dus zul je alles uit de kast moeten trekken om ze over te halen. De Open Bedrijven Dag geeft ze de kans om op een laagdrempelige manier langs te komen en geeft jou de kans om je bedrijf véél beter te presenteren.
3. Jongeren: Natuurlijk doen we ook iets terug voor de jeugd. Want zij zijn immers de toekomst. Jongeren die zich nog moeten oriënteren, maar ook de beste stagiaires komen bij je over de vloer.
4. Jouw product of dienst: Denk eens aan je eigen bedrijf, je product of dienst welke je tentoon kan stellen voor al die bezoekers. Grote kans dat het interessante gesprekken of misschien zelfs nieuwe samenwerkingen oplevert.